Podnikový informační systém pro středně velké společnosti

HELIOS Orange si můžete sestavit dle Vašich současných potřeb

Informační systém HELIOS Orange je vyvinut tak, aby svým zákazníkům pomáhal orientovat se v záplavě údajů, které souvisejí s činností každé firmy. Díky množství specializovaných modulů se vždy přizpůsobí potřebám malých, středních nebo velkých firem, bez ohledu na její velikost a oborové zaměření.

Váš HELIOS Orange funguje vlastně jako taková stavebnice a roste spolu s Vámi, Na začátku si nemusíte kupovat hned všechny moduly, ale můžete si koupit jen ty, které nutně potřebujete (např: sklady, mzdy, účetnictví apod.) a časem dokupovat další (jako třeba majetek, obchod, CRM apod.)

Nákup licencí a jejich cena se odvíjí od pořizovaných modulů a z příslušného počtu uživatelů, kteří budou s moduly pracovat. Tím jsou myšleni konkurenční uživatelé, nebo-li maximální počet najednou přihlášených uživatelů.(Pokud tedy máte ve firmě třeba 10 skladníků, ale víte že v jednu chvíli se jich přihlašuje maximálně 5, nemusíte pak mít licenci pro všech 10 uživatelů, ale stačí pouze pro 5. Kdybyste však nakonec přeci jen zjistili, že jich potřebujete víc, není problém licence pro uživatele dokoupit.)

Nákupem licencí získáte nejen možnost evidovat a pracovat v rámci jednotlivých modulů, ale také možnost veškeré informace z jednotlivých modulů vyhodnocovat pomocí manažerských nástrojů (např. Workflow, Business Intelligence apod.).

 

Proč zvolit právě HELIOS Orange?

 

 Firma se zázemím v českém prostředí, fungující na trhu již od roku 1990

 Více než 6 000 instalací v ČR

 Každý rok se implementuje u cca 300 nových zákazníků

 Možnost přizpůsobit systém každému zákazníkovy prakticky na míru

 Vynikající komfort ovládání systému, každý uživatel si může přizpůsobit vzhled a zadávání podle toho, jak potřebuje

  Uživatelsky přívětivý a nastavitelný - možnost nastavit všechny funkce na klávesové zkratky nebo si udělat vlastní uživatelské menu

  Práce se všemi daty z Vaší firmy na jednom místě

  Velmi jednoduché a blízké propojení s MS Office

 Aktualizace dle legislativy

 Bezproblémový vývoj nových funkcionalit a procedur dle potřeb zákazníka

 Specializovaná řešení: Workflow, Finanční analýza, Splátkování, Business Intelligence, CRM, Document Managemant