Plány ukončení podpory produktů Microsoft
V důsledku kontinuálního rozvoje produktů HELIOS Orange a rovněž průběžného vývoje softwarových produktů třetích stran je pro bezproblémový provoz HELIOS Orange zapotřebí aktualizovat parametry používaného technického vybavení a softwarového prostředí. V této souvislosti prosím věnujte pozornost oběma zde uvedeným oddílům – jak Technologickým nárokům, tak Důležitým změnám.
V tomto oddíle naleznete informace o termínech ukončení podpory softwarových produktů společnosti Microsoft (tj. sloupec „Ukončení hlavní podpory Microsoft“), termínech, ve kterých toto zohledňuje naše společnost (tj. sloupec „Ukončení Asseco Solutions“) a v neposlední řadě informace o vlivu této skutečnosti na produkt HELIOS Orange.
Jelikož po termínu ukončení hlavní podpory ze strany Microsoftu již Microsoft u daného produktu negarantuje kompatibilitu s produkty třetích stran (již se nejedná o tzv. Podporované prostředí), nezbývá nám než HELIOS Orange dále rozvíjet (vyvíjet další update a upgrade) pouze v Podporovaném prostředí. To jinými slovy znamená, že nové verze APV HELIOS vydané po ukončení podpory ze strany Microsoftu, resp. po ukončení podpory ze strany Asseco Solutions, jsou vyvinuty k provozování výhradně v Podporovaném prostředí.
Dovolujeme si upozornit, že pokud budete HELIOS Orange provozovat v nepodporovaném prostředí a současně si stáhnete novou verzi HELIOS Orange vydanou po příslušném datu ukončení podpory ze strany Asseco Solutions, přestává být naše společnost odpovědná za případné vady takovéhoto HELIOS Orange. Všem svým zákazníkům proto doporučujeme, aby vždy nejpozději k níže uvedenému datu ukončení podpory Asseco Solutions přešli na aktuální software podporovaný společností Microsoft.
MS SQL | Ukončení hlavní podpory Microsoft | Ukončení Asseco Solutions |
Microsoft SQL Server 2008 a 2008 R2 | 8.7.2014 | 30.9.2016 |
Microsoft SQL Server 2012 | 11.7.2017 | 11.7.2017 |
Microsoft SQL Server 2014 | 9.7.2019 | 9.7.2019 |
Windows Servers | Ukončení hlavní podpory Microsoft | Ukončení Asseco Solutions |
Microsoft Windows Server 2003 a 2003 R2 | 13.7.2010 | 15.7.2015 |
Windows Server 2008 a 2008 R2 | 13.1.2015 | 30.9.2016 |
Windows Server 2012 a 2012 R2 | 9.1.2018 | 9.1.2018 |
Windows Desktops | Ukončení hlavní podpory Microsoft | Ukončení Asseco Solutions |
Windows XP | 14.4.2009 | 15.7.2015 |
Windows Vista | 10.4.2012 | 30.9.2016 |
Windows 7 | 13.1.2015 | 30.9.2017 |
Windows 8 | 9.1.2018 | 9.1.2018 |
Windows 8.1 | 9.1.2018 | 9.1.2018 |
Windows 8.1 Embeded | 9.1.2018 | 9.1.2018 |
Windows 10 | 13.10.2020 | 13.10.2020 |
MS Office | Ukončení hlavní podpory Microsoft | Ukončení Asseco Solutions |
Microsoft Office 2007 | 10.9.2012 | 30.9.2016 |
Microsoft Office 2010 | 13.10.2015 | 30.9.2016 |
Microsoft Office 2013 | 4.10.2018 | 4.10.2018 |
Pro oficiální informace společnosti Microsoft o poskytování podpory k produktům navštivte stránky Microsoftu zde.