Pokladní prodej

Modul Pokladní prodej informačního systému HELIOS Orange zajišťuje spojení „pultového prodeje“ se skladovou evidencí. Dovybavením osobního počítače o speciální pokladní periférie vznikne zařízení s funkcí počítače a kontrolní pokladny. Takové zařízení pak obsahuje peněžní zásuvku, zákaznický displej, tiskárnu pro tisk paragonů, snímač čárového kódu a případně i platební terminál pro bezhotovostní platby kartami.

 

Přínosy :

  • Možnost připojení externích periférií
  • Široké možnosti grafické podoby účtenek
  • Více forem úhrad včetně cizí měny
  • Podpora bodového programu
  • Prodejní akce se speciálními cenami
  • Vazba na skladovou evidenci
  • Volitelný způsob vyhledání položek
  • Automatické účtování tržeb
  • Přehledy o stavu skladu
  • Snadné vyhodnocování
  • ON-LINE i OFF-LINE provoz
 

Realizace prodeje

  • pořizování dokladů v jednotném prostředí systému Helios Orange
  • uživatelská nastavení modulu podle potřeb jednotlivých uživatelů
  • řada přednastavených hodnot pro zrychlení pořízení dokladu
  • možnost využití snímače čárových kódů
  • zpětná identifikace provedených transakcí
  • možnost tvorby opravných dokladů – vratek

Možnost připojení externích periferií

  • možnost připojení pokladního šuplíku, zákaznického displeje, snímače čárového kódu a tiskárny pokladních účtenek

Široké možnosti grafické podoby účtenek

  • připravené vzory od pokladní účtenky až po „klasickou“ fakturu
  • integrovaný nástroj na tvorbu vlastních tiskových formulářů

Více forem úhrad včetně cizí měny

  • volitelný číselník forem úhrad
  • možnost kombinovat jednotlivé formy úhrady
  • možnost provádění plateb v cizí měně

Podpora bodového programu

  • automatická aktualizace stavu bodového konta zákazníka
  • možnost realizace plateb prostřednictvím získaných bodů
  • stanovení libovolného poměru bod/Kč
  • stanovení počátečního stavu bodového konta pro jednotlivé zákazníky

Prodejní akce se speciálními cenami

  • tvorba tzv. balíčků s možností časového omezení platnosti
  • využití tzv. prodejních akcí s udělováním slev nebo poskytnutím dárku

Vazba na skladovou evidenci

  • volitelný režim odpisu položek ze skladu
  • okamžitá aktualizace stavu skladu podle realizovaných prodejů

Volitelný způsob vyhledání položek

  • načtení pomocí snímače čárového kódu (tzv. čtečky)
  • výběr položky ze seznamu pomocí vyhledávacích nástrojů
  • volitelné pořadí vyhledávacích parametrů

Automatické účtování tržeb

  • automatizované pořizování účetních zápisů pomocí účetních kontací

Přehledy o stavu skladu

  • přehled o stavu skladu jednotlivých položek přímo z rozpracované účtenky

Snadné vyhodnocování

  • řada připravených i uživatelsky definovaných sestav
  • přehledy objemů prodeje, pokladních uzávěrek, úhrad a mnoho dalších

ON-LINE i OFF-LINE provoz

  • možnost provozu i na odloučených pracovištích mimo centrální instalaci
  • nástroje pro přenos pořízených dokladů do centrální instalace

Agendový list si můžete stáhnout zde .
 

 

 

Vyberte si z našich služeb

Hotline Facebook Teamviewer
Helios