Řízení projektů

Řízení projektů je efektivní nástroj pro řízení všech druhů zdrojů určených pro úspěšnou realizaci různorodých projektů. HELIOS Orange nabízí řešení komplexní podpory všem společnostem, jejichž aktivity se potýkají s potřebou řízení rozsáhlých, komplexních zakázek, realizačních akcí atd. a účinnou optimalizací zdrojů. Řešení může být implementováno do jakékoliv společnosti, která zavádí nebo využívá projektové řízení, se zavedeným systémem jakosti v souladu s normami ISO 9000 – 2000.

 

Přínosy :

  • Projekty
  • Personální a nepersonální zdroje
  • Úlohy a aktivity
  • Time Sheet, Expense Sheet
  • Kapacitní plán
  • Vazby na další moduly — Fakturace, Účetnictví, Plány a rozpočty atd.
 

Projekty

  • Základní evidence o realizačních akcích, projektech, zakázkách
  • Možnost řazení jednotlivých projektů do hierarchické nebo lineární struktury
  • Možnost stanovení základních časových rámců
  • Vazby do všech dalších modulů a agend systému Helios Orange
  • Evidence externích dokumentů související s projektem včetně verzování
  • Libovolné tiskové sestavy a různorodé rekapitulace projektu
  • Možnost definice kalkulací a plánů na projekt
  • Možnost sledování libovolných sestav vztažených k projektu (na projekt, dle aktivit na projekt, zaúčtované položky, pohyby materiálu apod.)
  • Vzorové projekty s přednastavenými úkoly a kopie projektů
  • Sledování libovolného detailu projektu

Personální a nepersonální zdroje

  • Základní evidence zdrojů a kapacit pro řízení projektů
  • Možnost definice vlastních i cizích zdrojů
  • Možnost zařazení jednotlivých kalendářů s časovým fondem
  • Možnost členění zdrojů dle rolí, dle pozic
  • Možnost stanovení fakturační a nákladové sazby
  • Možnost zařazení zdroje do středisek a útvarů
  • Individuální nastavení přístupových práv

Úlohy a aktivity

  • Úlohy jsou jednotlivé dílčí kroky vedoucí k úspěšné realizaci projektu
  • Aktivita – sledovaná činnost na projektech
  • Možnost nastavení fakturačních a nákladových sazeb na aktivitu
  • Úlohám se přiřazují řešitelé - personální a nepersonální zdroje
  • Možnost zařazení projektového manažera úlohy
  • Na úlohy je možné definovat druh fakturace
  • Možnost nastavení speciální fakturační sazby za úlohu
  • Lze nastavovat prioritu úlohy
  • Možnost členění jednotlivých úloh podle volně definovatelných typů úloh
  • Možnost stanovení časového plánu úlohy
  • Lze nastavit návaznost úloh
  • Možnost individuálního řízení práv a přístup k projektům
  • Možnost zadávání opakovaných úloh (garanční prohlídky atd.)
  • Možnost dílčí fakturace dle jednotlivých úloh
  • Možnost definice pracovní náplně na úlohu
  • Možnost nastavení hlídání vykázaných hodin oproti plánu na úloze
  • Možnost sledování stavu plnění úloh dle vykázané skutečnosti,nebo dle řízení projekt manažera
  • Možnost zařazení externích dokumentů k úloze

Time Sheet, Expense Sheet

  • Time Sheet – výkaz o odpracovaném čase
  • Expense Sheet – výkaz o odvedených nákladech na projekt
  • Možnost individuálního zadávání výkazu (dle přihlášeného uživatele)
  • Možnost zástupného zadávání výkazů (např. asistentkou)
  • Možnost nastavení schvalování hotových výkazu pro management
  • Možnost zpětného zadávání výkazu včetně kontroly času
  • Online pohled na stav řešení výkazů
  • Libovolné reporty, výstupy a exporty (XML, XLS, DOC a tisky
  • Možnost zařazení externích dokumentů k výkazům
  • Možnost speciálních přístupů do výkazů — ( offline přístupy, webový klient apod.)
  • Možnost úctování výkazu (nedokončená výroba, rozpracovanost apod.)

Kapacitní plán

  • Možnost rozvržení jednotlivých personálních zdrojů v čase na daných úlohách
  • Možnost modelování a sledování více kapacitních plánů najednou
  • Automatické dopředné a zpětné zaplánování kapacit
  • Přehled položek kapacitního plánu
  • Možnost zobrazení v Gantt Chart diagramu
  • Zobrazení diagramu za zdroje i za úlohy
  • Možnost zobrazení sumačních diagramů (histogramy atd.)
  • Vazby na další moduly — Fakturace, Účetnictví, Plány a rozpočty atd.
  • Možnost definice sofistikovaných plánů a rozpočtů v modulu

Finanční analýza

  • Možnost účtování veškerých nákladů a výnosů na projekty
  • Možnost automatické fakturace a vyúčtování zákazníkům včetně automatického zajištění podkladů pro fakturaci
  • Přímé vazby na evidenci obchodního jednání a podpora obchodního jednání v modulu CRM<
  • Vazby na modul Servis – sledování servisních karet, plánování zásahů, sledování záruk a exspirací jednotlivých dílů, komponent apod.
 

Agendový list si můžete stáhnout zde.

 

 

 

Vyberte si z našich služeb

Hotline Facebook Teamviewer
Helios