Servis

Modul Servis informačního systému HELIOS Orange řeší komplexním způsobem problematiku společností, zabývajících se servisní a opravárenskou činností strojů a zařízení. A to jak ve vazbě na realizovaný prodej, dodávku a instalaci, tak i bez této vazby. Modul Servis je úzce integrován s ostatními důležitými agendami využívanými v rámci řízení podnikových procesů.

 
 

Přínosy :

  • Vedení karty subjektů
  • Příjem subjektu do servisní evidence
  • Obchodní evidence servisních aktivit
  • Evidence požadavků
  • Automatické generování servisní zakázky
  • Objednání náhradních dílů, rezervace materiálu
  • Evidence servisních úkonů
  • Automatické generování faktur
  • Automatické zaúčtování
  • Průběžné sledování spotřeby náhradních dílů
  • Statistické sestavy typů závad, spotřeby náhradních dílů apod.

 

Vedení karty subjektů

  • evidence výrobků či strojů společně s libovolným množstvím parametrů využívaných při přijímání 
  • vydávání nebo vlastní opravárenské či diagnostické činnosti
  • možnost rozšíření parametrů karet subjektu kdykoliv nastane potřeba

Příjem subjektu do servisní evidence

  • přijetí, výdej a přeřazení subjektu
  • evidence souvisejících údajů subjektu před či po provedení servisního zákroku
  • možnost rozšíření souvisejících údajů podobně jako parametrů karet subjektů

Obchodní evidence servisních aktivit

  • spolupráce s modulem CRM Obchodní partneři, možnost zařazování oprav do obchodních nebo smluvních akcí (např. předsezónní kontroly) s jejich následným vyhodnocením
  • požadavky na servisní aktivity lze automatizovaně či ručně evidovat prostřednictvím dispečinku či Hot-Line a s pomocí modulu CRM lze přidělovat úkoly, plánovat a zařazovat do kalendáře zdrojů
  • evidence požadavků předaných dispečinkem s vazbou na zakázku
  • možnost pořízení požadavků z internetového rozhraní
  • možnost vyhodnocovat náklady na materiál a práci ve vazbě na kartu i na zakázku

Automatické generování servisní zakázky

  • realizace tzv. typizovaných či pravidelných servisních zásahů s možností jejich plánování

Objednání náhradních dílů, rezervace materiálu

  • typizované či pravidelné servisní zásahy
  • objednávka, příjem resp. výdej či rezervace materiálů ke kartě či zakázce
  • evidence a možnost vyhodnocování pohybů materiálu na kartě a servisní zakázce

Evidence servisních úkonů

  • evidence spotřebovaného materiálu a pracovních úkonů k realizaci servisního zásahu

Automatické generování faktur

  • možnost automatického či poloautomatického generování faktur
  • faktury jsou následně evidovány ve vazbě na karty a servisní zakázky

Automatické zaúčtování

  • automatické či poloautomatické zaúčtování faktur pomocí účetních kontací

Průběžné sledování spotřeby náhradních dílů

  • nabídka standardních nástrojů: přehledy, definované přehledy, tiskové sestavy a další
  • sledování, vyhodnocování a plánování spotřeby materiálu
  • možnost sledovat čerpání pracovních činností

Statistické sestavy typů závad, spotřeby náhradních dílů apod.

  • průběžné sledování zdrojů servisních aktivit z pohledu delšího období
  • podpora možného předpovídání budoucího vývoje stavu požadavků
 
Agendový list si můžete stáhnout zde.

 

 

 

Vyberte si z našich služeb

Hotline Facebook Teamviewer
Helios