Skladová evidence

Modul Skladová evidence informačního systému HELIOS Orange slouží k vedení skladové agendy, tvorbě skladových dokladů a inventur. U každé skladové karty je možné evidovat řadu údajů (skladové ceny, související náklady, měrné jednotky, externí dokumenty, dodavatele atd.) a získat přesný a podrobný přehled o změnách jejího stavu na skladě, pohybu výrobních čísel, či umístění. Ve spolupráci s modulem Obchod řeší problematiku zpracování obchodního případu, včetně návaznosti na zakázky.

 

Přínosy :

  • Efektivní pořizování záznamů
  • Evidence skladových zásob na libovolném počtu skladů
  • Volitelná metoda evidence skladu
  • Skladové doklady
  • Stav skladu
  • Inventury skladových zásob
  • Umístění zboží na skladě (lokace)
  • Podpora čárových kódů
  • Výrobní čísla/šarže
  • Související náklady
  • Cizí měny
  • Externí komunikace – výstupy, controlling
 
 

Efektivní pořizování záznamů

  • rychlý vstup u dat ručním pořízením pomocí klávesových zkratek a předvoleb
  • tvorba kopií skladových karet i skladových dokladů
  • hromadné změny parametrů skladových karet
  • import skladových karet z MS Excel
  • snadné převody skladových položek mezi doklady, včetně částečných převodů
  • export a import EDI zpráv
  • využití čárových kódů pro zadávání položek i dokladů

Evidence skladových zásob na libovolném počtu skladů

  • uživatelsky definovaná 5-ti úrovňová struktura skladu
  • definice přístupových práv pro jednotlivé sklady
  • zajištění jednotného číselníku karet zboží a služeb

Volitelná metoda evidence skladu

  • podpora FIFO a průměrných cen
  • možnost volby metody evidence skladu pro každý sklad samostatně
  • možnost změny evidence skladu

Skladové doklady

  • tvorba skladových dokladů typu příjem na sklad, výdej ze skladu, storno doklady
  • uživatelsky definované řady jednotlivých dokladů
  • automatické účtování dokladů pomocí účetních kontací
  • možnost automatického přepočtu měrných jednotek podle typu pohybu
  • tisk dokladů v požadované grafické úpravě, včetně cizojazyčného provedení

Stav skladu

  • aktuální informace o množstevních a finančních hodnotách skladu
  • stavy souvisejících nákladů k položkám skladu
  • přehledy potřeb dalších modulů (Obchod a Výroba)
  • správa prodejních a nákupních cen – možnost vazby ceníků a organizací
  • široká nabídka evidence doplňujících údajů (ADR, Intrastat, rozměry apod.)

Inventury skladových zásob

  • generování podkladů pro skladové inventury jednotlivých skladů
  • tisk inventurních protokolů
  • generování inventurních dokladů
  • možnost uzávěrky skladu s blokováním realizace dokladů před datum skladové uzávěrky

Umístění zboží na skladě (lokace)

  • možnost uživatelské definice skladových pozic – topologie skladu
  • evidence stavu položek na jednotlivých skladových pozicích
  • možnost změny umístění položky bez nutnosti tvorby pohybových dokladů
  • historie pohybů skladové pozice

Podpora čárových kódů

  • evidence čárových kódů k položce zboží
  • generování čárového kódu typu EAN 13
  • možnost napojení snímačů čárového kódu a využití pro zadávání položek na doklad (on-line /of-line)
  • možnost tisku čárových kódů (etikety)
  • podpora EDI komunikace

Výrobní čísla / šarže

  • definice výrobního čísla s možností sledování termínů záruk a dat expirací
  • sledování stavů výrobních čísel
  • historie pohybů výrobního čísla

Související náklady

  • uživatelsky definované členění souvisejících nákladů
  • výpočet a evidence souvisejících nákladů
  • automatické odepisování při realizaci výdeje ze skladu
  • možnost automatického účtování
  • převod souvisejících nákladů při převodu mezi sklady

Cizí měny

  • možnost pořízení skladových dokladů v libovolné měně
  • automatický přepočet na CZK podle zvoleného kurzu

Externí komunikace – výstupy, controlling

  • sada připravených přehledů a funkcí (pohyb obrátkovosti skladových karet, historie pohybů, stavy jednotlivých skladů atd.)
  • vyhodnocování, tvorba tiskových sestav, tabulek a výkazů
  • možnost uživatelsky jednoduchého vytváření vlastních sestav
  • podpora tvorby libovolných kontingenčních tabulek přímo v systému
  • vytváření sestav a tiskových formulářů s možností jejich tisku a editace
  • export dat do MS Office (Word, Excel, TXT, html) a zaslání dokladů emailem či faxem ve zvoleném formátu
  • export EDI zpráv 
 
Agendový list si můžete stáhnout zde.

 

 

Vyberte si z našich služeb

Hotline Facebook Teamviewer
Helios