Účetnictví a administrativní agenda

  • Zpracování účetnictví naprosto odděleně. Převezme Vaše doklady a předáme zpracovanou účetní agendu, daňové přiznání, povinná hlášení
  • Zpracování ve spolupráci s Vámi, kdy si budete sami zadávat prvotní doklady (faktury, pokladní paragony) a my dodáme jen finalizaci do podoby zpracovaných výkazů, daňových přiznání atd.
  • Účetní supervize – pouze kontrola po zaúčtovaných obratů, takový externí hlavní účetní, který ohlídá správnost a vyřeší nestandardní postupy
  • Zpracování jen požadované agendy – jako jsou například oddělené mzdy, včetně veškeré personalistiky
  • Reporty pro vlastníky
  • Zpracování přehledů pro banky, pravidelná hlášení k úvěrovým smlouvám
  • Zpracování plánu povinných školení, zdravotních prohlídek. Navázání spolupráce s podnikovým lékařem

 

 

Vyberte si z našich služeb

Hotline Facebook Teamviewer
Helios